Jao

Yes,, fullt ös idag,, vart på Frölunda torg handlat student presenter, köpte även åksjuke tuggummin till mig som jag ska ta imon,, usch vad illa jag mår i bilen nu,, känns som de bara blir värre och värre hehe..
Sen åkte vi och handla med oss mat till Mio så vi slipper tänka på de de första vi gör när vi kommer ner Till Skåne.. Japp sen hem, ner i frådet, leta reda på gåstolen och babygymmet lilla Neo ska få.. Och packat resten,, japp så ingen lugn stund idag inte..
Nu sitter Mio och dricker sin natta flaska hoppas han somnar tidigt för jag trött hehe.. Men måste se Arga Snickarn innan jag somnar bara hehe...
Jupp imon drar vi,, blir väl tidigt på morgonen nån gång.. Så hinner jag inte skriva innan så ha de gött gott folk=)
BTW skatte pengarna sitter som en "smäck" på kontot=)

Kommentarer
Postat av: KLACKARNA I TAKET

Just nu har vi en tävling i vår blogg där vinnaren får ett paket snygga underkläder, tävla du också! :)

Dirketlänk: http://klackarnaitaket.blogg.se/2010/june/tavling.html



Vi höres!

/Elina & Linnéa

2010-06-09 @ 19:48:06
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0