Jao

Japp denna tråk dagen snart över,, bara vart hemma sen Jerry åkte suck.. Lite tråkigt att ens mamma vänner bor så långt bort,, hade vart tjäckt men en till bil.. de övriga vännerna jobbar ju eller som sagt hör inte av sig hehe..
Men men,, Mio vaknade förut gråtandes=(,, Verkade ha svin ont.. Vägra äta även fast de gått nästan 5tim,, försökte med hans favvis "Pasta och grönsaker" inte ens de funka.. Så kom ja på att fruktpure äter han ju och de e ju kallt.. så jag testade med kallgröt och då åt han faktiskt halva portionen=) Sen fick han lite ipren,, han blev lite gladare av det i alla fall=)..
Han har idag kletat in massa majskrokar i håret så ett bad var tvunget,, Jag har aldrig badat med han själv utan att Jerry vart hemma så de va la på tiden att vi testade de och de gjorde vi=) De gick kanon enda tills vi skulle gå upp haha.. Jag gick upp först men då skulle Mio leka hela havet stormar i badet och slängde sig hej vilt haha men jag fick tag i han snabbt innan nån olycka hände hehe..=)
Nybadad och gossig=)
Sen var han på hyffsat humör resten av kvällen,, han satt la och lekte själv i nästan 40min på golvet och hade kryp träning,, fan va nära han e asså.. de kommer snart hehe,, säger jag varje dag känns de som men han ställer ju sig i kryp ställning och gungar och tar även fram en hand och ett ben ibland så de borde la lossna snart=) hehe
Sen nu får man alltid trevliga överaskningar när han ska sova haha,, Man vet aldrig hur eller vart man hittar han i sängen,, Sittandes? Krypandes? Ståendes? Eller som nu,, då låg han längst ner i fotändan,, jag lyfta tillbaka han,, och sen blev de tyst men när jag kom in hade han tagigt sig tillbaka till fotändan och somnat där haha sötnosen=)
Hehe gullunge=)
Imon blir de Slottskogen med Lisa och Maya,, alltid lika trevligt.. så vi hoppas på fint väder imon med då wieee=)
Onsdag har jag inget planerat,, funderar om jag ska ta mig ut till Näset och vara hemma hos mamma så vi kan leka lite trådgärden så mamman här får lite färg på kroppen=) hehe..
Torsdag ska jag antagligen träffa Martina och Baby Alva som snart inte e nån Baby längre hon e nämligen 3hela månader nu=)
Japp.. Och sen e de midsommar afton som skall firas hos L&J (Linda & Jimmy),, Mitt problem är,, Vad ska jag ha på mig??? Har 3olika klänningar och kan verkligen inte bestämma mig hehe,, Får la leka kändis och byta varannan timme hehe,, Nää får råd fråga min gubbe som vanligt antar jag=)
Nu TV=)

Kommentarer
Postat av: Linda

asså den t shirten passar hyffsat =)

2010-06-21 @ 20:37:33
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0