Hoppas

God kväll,, Vilket tråkigt väder idag asså,, suck,, men men kan inte alltid ha solsken hehe,, Men vi trotsade vädret idag.. Jag och Mio mötte upp Yoyo och hennes Lille Sid i S lottskogen, på med regnskydden på vagnarna och promenerade=),, Mio somnade sittandes för första gången hehe gull unge då va han trött hehe,, De var mycket trevligt i alla fall Måste ses oftare=)
När jag stod och vänta på Yoyo vid Linneplatsen,, så kommer en spårvagn,, så ser jag en blond tjej sitta på.. Hmm tänker jag, känner igen den tjejen,, haha fan de e ju Carro haha,, Haha vi har inte setts på år och dar,, men vi har växt upp ihop så vi var ju ett tajt gäng på 5tjejer hehe vi mim pratade genom fönstret hehe lite kul så hehe,, Hoppas vi ses på riktigt snart då=)
Sen kom Jerry och Hämta oss,, Vi åkte ut och titta på ett RADHUS=) För vi har nämligen fått ett erbjudande om ett hyres radhus hihi,,=) De va gör fint utanför i alla fall ska på visning imon=).. De hade verkligen vart drömmen,, men vill inte hoppas på för mycket för då blir man bara besviken,, Men shit va nice om vi fick de,, Ett radhus liksom=)
Sista dagen att tacka ja/nej är på söndag,, så vi får la reda på om vi får de i nästa vecka,, japp väntan igen suck hehe
Japp.. Väl hemma sen,, så har Mio vart en ängel för en gångsskull haha nää men han har inte gnällt en enda gång på hela eftermiddan/kvällen,, jag har kunnat städa, tvätta, käkat allt utan gnäll.. han har kunnat leka själv=).. Somna hyffsat snabbt nu med=).. Så I hope att de håller i sig=)
Imon skulle ju Lisa och Maya komma,, men får se hur de blir med de nu eftersom vi ska på visning,, Japp nu ska jag skriva pack lista till Skåne=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0