Hemma

God morgon,, fick sovmorgon till kl 7 idag=) hehe fast de beror nog på för att Mio somna inte förens 21.30 igår=(.. Vi tänkte göra som vi gjorde när vi åkte från Skåne att köra hem när Mio skulle sova för natten hehe,, mm de gick nog bra.. visst han sov men vakna när de va 10min kvar.. och de va ju så ljust ute så han piggna ju till grrrr hehe men men,, han somna till slut i alla fall=)
Har haft en kanon helg.. Fredagen spenderade vi hos Linda & Jimmy då ja.. Riktigt trelig Midsommar var det,, barnen skötte sig kanon,, Mio somna utan skrik och var gör duktig.. Här kommer some pics=)
Första ölen=)
Thilda sjunger snapps visor haha
Goingen i sina nya kläder=)
Grillmästarn=)
Älsklingen=)
Jerry & Theo=)
Linda va glad=)
Japp och där hade första ölen slunkit i=)
Grym midsommar helt enkelt.. Vi åkte väl hem runt 22 sten däcka båda två=) Mio sov bra då.. hela vägen hem och fortsatte sova hemma också hehe
Sen på morgonen var det bara att packa och bege sig till Mollösund.. Jag var sjukt trött då Mio krånglat lite på natten..
Men vi möttes av strålande sol uppe på Mollösund och hade en underbar dag,, Vi åt på den berömda Baguett borden riktigt goda baguetter har de där.. med massa goda rörer osv=) Vi gick massa prommenader.. Köpte pizza och åt på våran ute plats i solen, köpte även glass och bara njöt=) Längtar tills semestern när vi kan vara där jämt=)
Vi var gör trötta jag och Jerry så vi somnade redan kl 20.. men då Nattklubben hade nåt specillt på Lördag kväll så å kunde jag inte sova förens de slutade vid 3 haha,,
Men fick sova ikapp de på söndagen sen..=)
Får skriva mer sen för nu skriker lilleman på mig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0