Dagens fråga

Jag har gått med och börjat diskutera med andra mammor om olika saker, Dagen fråga idag är;
Kommer du bjuda ditt barn på alkohol eller tobak när det är minderårigt?

Tobak,, nej absolut inte. Det är ju ganska självklart anser jag att man inte bjuder sitt barn på det oavsett om han/hon är 2år eller 16år. Jag vill absolut inte att Mio ska börja röka. Har själv rökt, och inte nog med att de kostar skjortan så är de farligt. Skulle jag vilja proppa i mitt barn nåt som kan skada honom/henne? Noo noo..
Sen alkohol då.. där kan mitt svar variera lite. Allt beror på hur moget mitt barn är.. Självklart kan han/hon få smaka en klunk nån gång absolut. Men sen hur mycket mera osv, de återstår att se. För de beror just på hur han/hon är som person.
Bloggen där vi diskuterar är LI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0