Dagens fråga

Jag tycker de är helt upp till var och en. Jag själv skulle där emot aldrig klara att göra en abort. Jag förstår när andra kanske gör det, om de tex är mycket unga och fortfarande går i skolan. Eller inte har nåt jobb och fast partner osv. Jag tycker man dock ska göra de ganska snabbt för ett barn utvecklas ju snabbt i magen.
Men som sagt jag själv skulle aldrig klara av det, för för mig hade nästan känts som mord, eller att jag väljer bort ett barn. Men de e upp till var och en, och jag tycker inte mindre om dem som gjort abort för det e deras liv och deras val.
Mer på MILF

Kommentarer
Postat av: Sandra

Alla dessa dagens fråga? Får man vara med på de hehe? Verkar vara bra och intressanta frågor och sen har man ju ett givet inlägg varje dag :-)

2010-06-20 @ 13:18:59
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: irina

Jag tycker inte att abort ska användas som preventinmedel. för vissa verkar kunna göra abort hur ofta som helst...

men tycker dom inte att dom e lämpliga som föräldrar så all heder till dom. finns så många losers föräldrar som inte kan ta hand om sina barn så barnen blir lidande i livet ist...



Jag har sj gjort abort när jag var 22. jag var inte redo då o det var rätt beslut. Det var en väldigt tidig abort tack o lov. jag var i 7e veckan. Men visst kändes det så himla enkelt att bara ta livet ur nåt som börjat... det kändes tungt o jag tänker fortfarande på att det var en början till en människa.

David skulle blivit en abort pga pappan. men jag var alldeles förstörd vid tanken ganska redan från början...så jag stod på mig. trots all skit man får pga "pappan" e detta det bästa jag gjort.

2010-06-21 @ 17:58:01
URL: http://gullebulle.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0