Dagens fråga

Både jag och nej,, Mest Nej får jag la sov att säga,, Vikten är ju tillbaka så den e jag nöjd med, Vägde 60kg innan jag blev gravid är nere på 57 nu så de e kanon,, Gick ju upp 30kg när jag var gravid så 90kg stod vågen på 3dar innan Mio kom..
Men sen hur kroppen ser ut,, Nej,, Mina ben är tillbaka dem e ja nöjd med.. Mitt största problem är väl som alla andras gravida MAGEN,, För tillfället hatar jag min mage. De e inte så där jätte mycket skinn kvar på den men jag fick så himla mycket bristningar.. Inte alls kul.. Så de e väl dem jag stör mig mest på.. Skinnet går ju att träna bort, Bristningarna bleks bort men försvinner aldrig helt.. mina har blivit lite ljusare, men de syns fortfarande grymt mycket. Vet inte hur jag ska lyckas svansa omkring i en bikni i sommar utan att skämmas hehe..
Men visst självklart är det värt det absolut,, De e ju sånt man får ta..
En anna grej som hör till kroppen är, min rygg,, hade välldans problem med den under graviditeten 162cm lång och 90kg är ju ingen bra kombination så den e fortfarande dålig=(=(
Här kommer bilder då,, måste ju våga eller hur?
Sista mag bilden, 7dar senare kom Mio=)
Och så här ser den ut idag=(,, Hyffsat platt men usch för bristningarna=(=(
Frågan hittar ni hos MILF

Kommentarer
Postat av: Li

Gud vilken mage du hade :)!

När jag ser mig själv som gravid blir jag helt mållös. Jag fattar inte att jag har VARIT sådär STOR!

Det är ju helt sannslöst!

Du, det du skriver om bikini, jag känner likadant men med en sån kropp som du har så har du ABSOLUT inget att skämmas över efter att ha fött barn!

Du har ju pressat ut en vattenmelon Melissa, ingen lär ju se ut som dom gjorde innan!?

Var stolt över hur du ser ut, jag vet att det är svårt själv men jag försöker!

Kram!

2010-06-15 @ 10:43:10
URL: http://milf.blogg.se/
Postat av: irina

Ja, bristningar det har jag med. på magen o kärlekshandtagen.. hade även på låren men dom har tynat bort. o så fladdrar magen förståss...det får bli stenhårda situps eller fettsugning för att det ska försvinna.

har fortfarande inte gått ner alla kilona (jag e för lat. gymmar inte o inget annat än promenader med David.) vägde 80 kg när jag var höggravid o väger 71 kg nu. Ideal vikten e 60 kg som jag vägde i början av graviditeten. men det beror ju på hur jag orkar träna oså...

nu njuter jag mer av att bara "vara" o david tar all min ork o tid ;)

Sen försvann inte mina graviditetsbröst. Jag har fortfarande storlek F-G i kupa. Innan hade jag D. Nästa unge ska jag amma sönder så att dom blir "mindre" hehe



Jag e iaf imponerad på alla kilona du gått ner. Jag skulle oxå vilja vara där :)

oj sån osammanhängande text :P

2010-06-15 @ 20:16:28
URL: http://gullebulle.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0