Dagens fråga

Hmm,, Jag hade absolut inget emot att folk tog på min mage så länge jag kände dem. Men ibland kunde folk som jag knappt visste vem de var komma fram och bara ta på magen hehe de kändes lite konstigt. Men jag har aldrig vart med om att nån mitt på gatan kommit fram. De är inte okej enligt mig.
Detta är ju också upp till var och en egentligen. Jag hade inget emot att mina vänner klappa min mage. Jerry pussa på den varje dag och de tyckte jag bara var mysigt.
Men sen har jag hört om tjejer där folk bara kommit fram på stan och börjat klämma.. De e inte okej.. Bara för man e gravid e man ju inget åhh vad heter de nu,, Kommer inte på ordet men a.. Man e ju fortfarande en vanlig människa,, och de är ju samma sak då som "tafsning" kan man ju säga nästan oferedande,, Inte går man la fram till en helt vanlig tjej och börjar klämma på henne? Eller honom.. Så då ska man ju inte gå fram till en gravid heller.
Men att familj och vänner gör de e helt okej så länge den gravida tycker de e okej=)

Kommentarer
Postat av: Milla´n

jag bliev attackerad av en liten pojke när ja va i ullared.. :)) först blev ja chockad,, men när ja insåg att han hade någon slags sjukdom i sin utveckling tyckte ja bara han va söt.. För han blev juh bara så glad av att se min mage, tog på den och sa bebis..

2010-06-23 @ 13:45:25
URL: http://millame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0