Dagens fråga

Från Milf
Här tycker jag massa olika hehe,, Mio har redan fått smaka på kakor och saft.. Men när han ska få börja med fredags mys och så.. hmm ja har ju inte haft några barn sen innan så vet inte riktigt när man börjar med sånt.. men kanske runt 2år.. Jag ser inget fel med att ha en myskväll 1gång i veckan,, med godis och chips.. Lördagsgodis är ju bra tycker jag. Då vet dem att på lördag blir de godis men ingen annan dag, så då längtar de till lördan haha=)
Saft och kakor är ju inget jag kommer bjuda på dagligen så sätt.. men är vi hemma hos nån och fikar så tänker inte jag hindra han från att ta en kaka.. Barn rör sig så mycket nuför tiden så över vikt är inget jag oroar mig för. Äter man bra frukost och middas osv, så gör de ju inget med lite godis och en kaka då och då..
Men ålder var det jag,, Hmm kanske runt 2år,, Men som sagt han får redan smaka lite nu,, dock inte på godis eller läsk än hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0