Dagen idag

Japp,, får ju ta och skriva om mitt spännande liv idag också hehe,, Mio sov bra inatt,, han somna ju redan kl 18 i Skåne och fortsatte sova hela vägen hem och hemma också,, vakna vid 3.30 fick välling och sov sen till 5.40=)
Japp eftersom Mio vart så ledsen dessa dagar så tog vi en hemma dag idag,, Man märkte verkligen på Mio att han var hemma.. Han lekte jätte mycket själv, sprang i sin gåstol åt som aldrig förr och sov massa.. Han sov 3tim på morgonen och sen 1tim & 45min på eftermiddan, jag fick väcka han till slut.. Nu sover han får natten=)
Jag åkte iväg och handla bara en snabbis då de ekade i kylskåpet,, Köpte yougurt för 8mån till Mio, tänkte byta ut de sista gröt målet mot yougurt,, De gick bra,, han älskade de och höll sig i 3tim,, men han spydde 3gånger?.. Så funderar på om han kanske e laktos allergiker ändå?,, Fast jag vet inte,, e de mjölk i välling? Aa ska testa yougurt i mon med och se...
Sen har vi bara vart hemma, jag har tvättat, packat upp alla väskor, städat lite. Min pappa och Carina och lillebror Elias kom förbi en sväng.. De hade köpt massa fint till Mio i Turkiet,, Ett par as coola skor,, typ converse liknande,, som blinkade när man gick i dem=),, De e strl 22 så Mio kan nog inte ha dem förens han e runt 1 kanske.. Han fick även en Ed hardy hood, en t-shirt och ett par tofflor=)
Nu har jag och Jerry njutit av två goda mackor.. Vi skulle egentligen hyrt film,, Men de e ju VM hehe,, I vanliga fall om Sverige vart med hade jag suttit här med hatt och flaggor och skrikit men tycker inte alls de e kul när Sverige är ute,, men men vad gör man inte för sin man va=)
Hehe,, I mon får vi se vad som händer.. ska ju va dåligt väder då med=(,, Suck,, De e juni va f*n,, ska de inte vara sol nu??
Jaja,, De va det de=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0