Blåsta=)

Haha fy fan vad blåste vi blev precis.. Jerrys telefon ringer.. Han svarar de e en snubbe som kallar sig Martin. Han berättar då för oss att lägenheten vi har fått har råkat ut för en stor vatten läcka. Att de måste riva hela huset och att vi inte kan flytta in förens i januari/februari nån gång. Både jag och Jerry drabbas av panik då vi sagt upp våran lägenhet redan. Sen börjar han babbla om att de ska renovera lägenheterna och att hyran då kommer bli högra och landa runt 10200kr/mån.. Nu är den på 6700.. Och de har ju inte vi råd med..
Rätt som de e börjar "Martin" och en galen kärring i bakgrunden att as garva.. Då e de Jimmy och Linda!! Fan säger jag bara,, jag var skit ledsen tänkte "Kan man ha mer otur" fy asså,, den va riktigt bra vi köpte alltihoppa och kan säga att svett dropparna droppade rejält från både min och Jerrys panna haha..
Sen har de ju spelat in allt såklart så detta kommer ju man få höra sen hehe
HÄMNDEN E LJUV MINA KÄRA VÄNNER=)

Kommentarer
Postat av: Lotta

hahaha klockren blåsning men jag hade fått panik =p

2010-06-24 @ 21:07:08
URL: http://attol.bloggplatsen.se/
Postat av: Linda

haha vi e GRYMMA::..

2010-06-24 @ 21:20:02
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0