Barnfria!

Japp.. för ca 1,5tim lämna vi av lilleman till mormor=).. Känns gör konstigt,, visst hon har passat han innan,, men nu vet man att man inte ska få träffa han förens imon=(,, Trodde de skulle kännas skönt,, visst de känsla lite skönt att tex kunna sitta här i soffan utan att tänka på alla måsten.. Men shit vad jag saknar han,, va nära på att vända bilen på vägen hem hehe.. Trodde inte de skulle vara så svårt.. Har ju varit med han 24tim/dygnet i 8mån.. usch hehe..
Men vi har i alla fall fått äta middag,, men vi stress åt som vanligt för man e ju så van vid att ha Mio där hehe.. Men för första gången på 8mån tog jag en lååång dusch (jag har duschat innan) hehe,, men inte en lååång dusch.. och jag raka bena, färga håret osv osv,, ni vet en riktigt tjejdusch hehe.. Så nu sitter jag här nyfärgad i håret,, och inväntar typ på att de ska bli kväll hehe..
Kommer inte ihåg sist jag satt så här stilla vid denna tidpunkten,, är fasiken rastlös ju hehe
Men ikväll ska jag och älsklingen äta räkor och dricka lite öl hihi,, gottit va=)
Innan idag,, har vi bla vart hemma hos Linda & Jimmy,, vi köpte med oss färska frallor och mumsa på.. Mio var dock på ett jäkla humör då han bara sovit 15min (brukar sova 1,5-2tim.. Så blev bara ett kort besök.. Sen var de bara hem typ.. Packa alla Mios saker,, Vi tog även en liten snabb promenad blev bara 30min idag=(.. Får ta igen det imon hehe..
Undra hur man kommer somna ikväll.. kommer garanterat att vakna kl 5 i mon bitti ändå hehe men de goa e ju att man kan ligga kvar=)
Imon ska Jerry hjälpa en kompis att flytta hehe igen.. och jag och Mio ska väl ta oss en långpromenad=) Nån som e sugen på att gå med?
Saknar mammas ängel=)

Kommentarer
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

sötnosen :D

2010-06-07 @ 00:14:52
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0