Ändring

Japp.. Mio ändrar sig varje dag nu,, tex i förr går sov han sammanlagt 4,5tim på dagen, de va ganska mycket i o för sig,, igår sov han sammanlagt 1,5tim och idag somna han inte förens nu,, han brukar vilja sova vid halv 9-9 tiden nån gång.. Kanske bara blir en sovning idag då.. Tillbaks på ruta ett eller haha,, När man väl fått in alla rutiner och allt känns bra,, nej då ska han ändra på allt haha.. jaja,, Så e de la.. Imon kommer han säkert vilja sova vid halv 9 som vanligt bara för det hehe..
Idag händer verkligen ingenting verkar de som,, Dåligt väder e de med,, visst inget regn så kanske blir en promenad sen när Jerry kommer hem,, Tycker de e tråkigt när folk inte hör av sig längre=(.. Men men så e de la när man får barn,, läst många mammors bloggar som säger de samma,, Plötsligt e man inte den party glada tjejen och då skiter folk i en,, men men har ju de några viktiga kvar i mitt liv de e dem som är en riktiga vänner=)
Men som sagt,, man partar ju ändå inte på vardagarna så fattar ändå inte va de e med folk.. skit samma, har fått de finaste man kan få så då e de värt det=)
Noop no more negative nu då.. Mio e sjukt nära på att krypa nu,, tror nog han kryper vilken dag som helst nu.. Han får sitta mycket på golvet nu själv för att träna sig,, och han klagar inte=).. Så när som kommer jag få springa omkring här som en dåre och jaga han haha,, Längtar lite,, hehe kommer nog få ångra att jag sa det men ändå=)
Imon eller på onsdag ska vi hem till Lisa och Maya,, Jag och Mio ska åka en låång resa kollektiv för första gången,, annars har vi bara åkt kanske 15min,, men nu ska vi typ åka 30-40min de blir spännande,, leka tittut i 40min låter lockande va? haha
Nää vila lite nu kanske när lilleman äntligen sover=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det kommer att gå kanon Melle :) lite lättare nu när han är större så man kan ta dom i knät om dom inte är uppslukade av allt som händer i vagnen vill säga :)

2010-06-14 @ 11:50:11
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0