Åhhh

Åhh vilken dag,, både vart rolig men sjukt jobbig med.. Mio har ju börjat vakna på nätterna igen, plus att han vill äta.. sen ska han upp svin tidigt,, idag närmare bestämt kl 4.45.. Mådde skit illa redan direkt.. men gick upp så jag kunde få sova ut imon istället..
Vid 10 tiden lämna vi av lill fisen hos mormor.. sen bar de av till tatto studion=) Blev riktigt nöjd=).. Sen var det snabbt hem till mamma hämta lillen för vi skulle ju på kalas till Miss Thilda=).. Som vanligt börja Mio kinka direkt när vi kom.. Han hade vart super glad innan, men så fort vi kommer börjar han hehe.. Japp ut till Tuve,, Mio börja dirket kinka,,så vi stanna bara och åt lite tårta sen åkte vi hem,, Upptäckte när vi kom hem att ena framtanden nu också e på väg att spricka igenom,, "suck" han har fått igenom 2 nu dessa dagar 1 som nog spricker igenom inatt eller imon plus 2st till som ligger och trycker.. Underbara dagar och nätter fram över,, man tackar..
Har mått illa och vart sur och grinig mest hela dagen,, känner verkligen att jag behöver sova.. vilket jag ska göra så fort lille man somnat..
Imon e de åter igen kalas,, för Jerrys kusiner Kalle och Kajsa,, ber till gudarna att Mio e lite gladare så vi slipper gå direkt..
Sen e jag sjukt glad att detta Jäkla bröllop mellan Viktoria och Daniel är över.. så kan världen återgå till de normala nu tack?
Bild på tatton kommer om en stund=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0