Vikken kväll

Vikken kväll.. Inte haft så skoj på skit länge=).. Linda & Jimmy kom hit runt 16.45, Sebbe Jimmys bror var taxi snubbe så han var oxå här.. Vi tog en öl.. sen bar de inte till Bryggeriet.. Åt skit god mat,, sen flöda ölen haha.. Men hade verkligen skit skoj.. Blev väl lite mer än vi planerat,, men hur ofta går vi ut haha Aldrig.. Detta var första gången jag och Jerry var ute på typ 1,5år.. De var riktigt lyckat=) Tack Linda och Jimmy=)
Vi=)
Japp.. Vet faktiskt inte vad klockan var när vi kom hem haha.. Men idag mår jag verkligen som jag förtjänar.. Usch va de så här de kändes och va bakis?... Nää då vill jag ALDRIG vara de igen hehe som man alltid säger va?..
Snart kommer lill killen hem i alla fall.. Som man saknar den lilla grisen,, Han har vart jätte duktig hos mormor som vanligt=)..
Idag får vi se vad som händer.. Måste i alla fall ha en cola innan jag dör haha,, Får gå upp till statiol eller nåt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0