Usch

Hatar sånna här dagar.. Halv tråkigt väder osv.. Planerna för stranden fick vi stryka.. Så efter att Mio sovit 2tim och 40min haha japp de stämmer,, lååång förmiddags nap=) hehe Så åkte vi hem till mamma och fika..
Sen åkte vi runt lite så Mio fick sova 20min för han va trött igen konstigt nog.. Hemma så hände inte så mkt där heller hehe,, Jerry e iväg nu och hjälper en kompis att köra han till IKEA.. Jag försöker somna lille man går verkligen super,, öö nej.. Åhhh när börjar barn fatta att man ska sova när man e trött???
Imon ska jag och Jerry i alla fall gå på bio=) Vi ska se Eclipse wieee äntligen.. Mer besatt av Twilight kan man la knappt bli va haha.. Men de ska bli mysigt vi ska ta en fika innan,, Blir en dags bio,, för vädret ska ju suga imon ändå=( grrr
Jupps.. Mamma ska ha Mio.. Linda har erbjudit sig den lilla godingen,, men hon har ju fullt upp med sina yrväder så mamma tar han mer än gärna.. Men tack gumman du är underbar=) hehe
Japp.. Onsdag sa mamma att de skulle bli fint så jag hoppas hon har rätt,, annars vet jag inte vad jag gör hehe
Nää SOV MIO SOV!! Tror ni han lyssnar öö nej,, Nu ställer han sig ju upp i sängen också åhhhhh

Kommentarer
Postat av: irina

hehe, förstår din frustration! sen e det svårt att ignorera dom oxå.

men jag går bara in till david om han gapar/skriker annars får han väl ligga där o vara vaken då ;)

2010-07-19 @ 20:26:30
URL: http://gullebulle.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0