Tack vare

Japp tack vare Gratisbio har jag nu kunnat shoppa lite hihi.. Så himla bra.. Jag shoppade 2 t-shirts och lite underkläder helt gratis på Nelly.se nu bara för jag är medlem på Gratisbio. Skit enkelt att få poäng, man kan bla göra undersökningar, tävla, spela spel, testa lite olika produkter. Så får man poäng. Man får även poäng om man handlar saker på olika ställen på nätet bla på Nelly, du får en viss % av köpesumman i poäng.. Visst e de bra? Du behöver ju inte få presentkort på bara nelly utan du kan välja i massa olika affärer och även biobiljetter.. Gå med säger jag bara så kan du också shoppa gratis=)
GRATISBIO!

Detta handla jag=)

Only - Mens stripe

79kr på rean=)

Vero Moda - Honey SS Long Pocket Top

129kr

Plus lite underkläder=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0