Swisch

Jaa swisch då var denna dagen borta=) hehe,, Vart en sådär dag,, 3dar i rad så har Mio vaknat super duper kinkig efter sin sovstund,, Vet inte varför.. han e typ fortfarande trött fastän han sovit mellan 1,5-2tim.. Han grinar och kinkar för allt.. och nu kan han ju tom krypa efter mig och snyfta,,=(,, Han vägra ju somna om också.. Även när vi var på ICA så vägra han somna i vagnen,, grrr,, så vi fick hålla han tills nu,,
Japp.. Imon e de fredag,, Då ska jag ta mig ut till Linda med buss hehe mm kan bli spännande tar typ 45min,, med 2byten.. ska bli kul och se om lilleman kan åka så länge utan att brista ut i sång=).. De ska bli kul i alla fall.. Lindas kompis Maria ska också komma med sina två barn,, och de ska plaska i en pool medans vi mammor ligger och softar och solar haha NOT tänk om de vore så enkelt va haha.. Men lite sol ska jag väl se till att få hehe
Sen ska vi skriva på kontraktet på lägenheten=).. Och sen på kvällen kommer Mathias hit,, då blir de kladdkaka och fotboll hehe wieee för fotboll va haha..
Sen e de bara 1v kvar till semester för Jerry fy F*N va gött säger jag bara ska bli så skönt att ha han hemma i hela 4v=)
Vi har pratat fram och tillbaka om resor nu.. Jag vill ju verkligen till Thailand jag älskar ju det landet skulle kunna flytta dit om de så vore hehe.. Jerry gillar ju också Thailand men han e lite osäker på om vi verkligen skall åka så långt första gången med Mio.. visst kan väl hålla med på vissa punkter men ändå hehe..
Men vi funderar på då Spanien bla.. Där har jag vart massa gånger.. Mest på Gran Canaria.. Men även på de andra öarna=).. Men jag kommer inte ihåg så mkt av De andra.. Så ni som vart i Spanien med barn eller utan,, Vilket är mest barn anpassat tycker ni? Och vilket har bäst shopping hehe,, Gran Canaria tycker jag har sådär shopping,, nu var de ju några år sen sist jag var där men sist jag var där så tyckte jag shoppingen va kass..
Sen funderar vi även på Turkiet,, Ingen av oss har vart där så.. kanske skulle vara kul att åka dit med..
Kom gärna med förslag,, Vi vill åka till ett hyffsat billigt ställe (Vet spanien e inte billigt).. men de ska vara bra för barn och ha bra shopping=) hehe
Yes,,,

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken tidpunkt på året hade ni tänkt er att resa? :)

Min chef var på cypern förra året i maj med sin dotter på 1 år. De hade bott på ett jätte fint hotell med all inclusive och de hade tydligen ALLT inom hotellområdet och god mat osv. Jätte barnvänligt med. Jag ska försöka få honom att komma ihåg vilket hotell de va för de såg jätte fint ut på bilderna och va tydligen inte jätte dyrt. Va nu inte jätte dyrt e för honom ska ju bli intressant och se =p

2010-07-02 @ 09:59:55
URL: http://attol.bloggplatsen.se/
Postat av: Lisa

hahaha ;)

2010-07-02 @ 19:51:30
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0