Sorry

Inte haft nån tid att skriva så här kommer en snabb uppdatering från helgen=)
Japp,, på onsdan drog vi upp till Mollösund,, Linda och Jimmy med barnen kom ju upp.. Hade en riktigt rolig dag men fullt upp med barnen,, Herregud säger jag bara en 3åring en 1åring och Mio på 10mån shit pommes frites,, Vi var helt slut på kvällen haha Men de va roligt,, Barnen var överallt och tjöta och hade sig=)
  • Thilda e såå rolig,, Hon säger "Heeej" till alla som går förbi haha hon säger hej hela tiden sötnosen=).. Hon och Mio leker mer och mer för varje gång de träffas,, De var så söta på stranden,, Thilda satt och mata han med kex=) Love is in the air eller vad säger ni?? haha
Goingarna=)
Japp vi köpte även Mollö pizza som verkligen e svin god.. Dyr men väldigt god hehe.... Så en kanon dag helt enkelt=)..
De åkte hem på kvällen och Mio sov sin bästa natt någon sin,, Han sov från 19.30-6.30 utan ett enda uppvak,, Inte ens ett gnäll eller nåt.. Fick en chock när jag såg va klockan var,, hehe Han blev ju 10mån igår också=) Shit bara 2månader kvar till 1årsdagen,, Börjar få lite panik,, hallå vart e min bebis??,, Han gör så mycket nu
  • Kryper
  • Ställer sig mot möbler
  • Går längs möbler
  • Kan stå själv i några sekunder
  • Igår ställde han sig tom upp från sittandes utan att ta tag inåt=)
  • Han äter nu kex och bullar ja sånt som kan tuggas (vilket han inte kunnat innan alls)
  • Han har 7tänder
Japp jag kan la hålla på hur länge som helst hehe
Men men,, Igår då regna de ju så vi åkte till Göken,, Oruts gekås hehe,, Hitta inte så värst mycket,, lite till Mio och lite annan skit..
Åt en gör god räkmacka också hehe..
Sen var de bara hem och sitta inne hela dagen=(,,
Idag åkte vi hem,, Lämnade Mio hos mamma så vi kunde storhandla i fred=),, Och nu e vi hemma,, Händer npg inte så mycket idag,, Men imon ska jag till Madde och fira henne=) Wieee ska bli super kul=)
Nu lite bilder från Mollösund=)
Min heting=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0