Shopping=)

Hallojsan,, Dåligt bloggande när man bor i hus haha,, Nää me full rulle hela dan=).. Mio sov kanon inatt också.. undrar om omega 3 börjat hjälpa??..

Men i alla fall.. Vi börja dagen med att åka ut till Linda och Jimmy och käkade frukost.. Sen gjorde jag och Linda oss snygga och lämnade männen och barnen och åkte in till stan..=) Vi fikade och shoppade loss ordentligt hihi.. Helt underbart att gå i stan utan barnvagn ska ja säga hehe..

Fynda skit mkt grejer på rean,, Köpte 4st t-shirts för sammanlagt 400kr=).. Sen köpte jag 2st t-shirts till Jerry,, Köpte ett par as coola gråa stuprörs Jeans till Mio samt 2 t-shirts till han med=)..

Efter 3tim shopping blev vi lite trötta och åkte hem till männen och barnen igen,, då möts jag av det här:



Hehe oj vad stor bilden blev haha,, Men i alla fall.. Mio har fått en liten blåklocka under ögat=(.. Så går de när männen e själva haha nää då.. Mio som nu klättrar på allt han ser slår sig stup i kvarten,, kan säga att hjärtattacker har jag varje dag pga han hehe..

Nu har vi betalat alla räkningar, Mio sover.. Jerry e och hämtar min syster på gymmet,, De ska hyra nån film på vägen hem,, Sen blir e film mys=)


Kommentarer
Postat av: irina

Kul att folk har råd att shoppa hehe snyft. usel ekonomisk månad för min del iaf :(



Omega 3 för bättre sömn? what?? aldrig hört... vart har du hört det ifrån? det var nått nytt för mig :)

2010-07-26 @ 20:27:20
URL: http://gullebulle.bloggsida.se/
Postat av: melissa

Jag kan inte komma in på din blogg Irina=(,, Men omega 3 står de om nästan överallt hehe,, PÅ bla familjeliv,, De har funkat för massa föräldrare,, De va en stor artikel att de hjälper barn med adhd,, de har ju inte Mio så sätt.. Men de ska även hjälpa dem med sömnen,, Omega 3 är ju bra så de skadar ju inte att ge dem de,, och om sömnen blir bättre är de ju ett stort plus=) Mio har börjat sova 12 tim per natt nu vet inte om de beror på omega 3 eller om han bara börjat sova längre,,=)

2010-07-27 @ 12:13:36
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0