Say What??

Hallelujha moment!! Mio sov till 7.30 idag!!! När hände de senast? Jo när han var 3-4mån nån gång.. Han vakna 5 fick välling och somna om!! De trodde jag aldrig.. Undra om de var för att han somna själv i sängen igår.. Jag höll på i 1tim till slut somna han,, Kanske e värt att hålla på så här i några dar om de va därför han sov längre hmmm,, UTVILAD OOOO JAAAA!!!
  • Idag blir de fika och bio mys med älsklingen,, Eclipse wieee.. Så nu ska vi packa lite här och lämna Mio hos mormor...
Men e jag glad idag?? Ohhh ja=)=)

Kommentarer
Postat av: therese och oliwer

Oliwer sov också till halv 8 idag trodde inte mina ögon när jag vaknade och tittade på klockan :P



duktiga pojkar :)

2010-07-20 @ 09:38:13
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0