Problem löst

Mm nu är problemet löst att Mio ska somna i sin säng,, de gör han MEN enbart med hjälp av en flaska välling.. Visst på kvällen e ju de kanon för då ska han ha en flaska innan.. Men på dagarna?? Okej han dricker inte upp dem utan dricker kanske 100ml men ändå..
Nu blir ju typ mat schemat helt konstigt.. Han äter ju sin gröt och mat som vanligt men plus välling emellan,, Vissa dagar sover han bara 1gång då gör de la inget men idag har han sovit 2ggr och båda med hjälp av en flaska,, så idag har han druckit sammanlagt från kl 4.30-19.15 600ml välling, plus 2portioner gröt, plus 2 burkmat,, De e la inte så bra eller?
Ja alltid ska de la vara nåt va? haha..
Annars har Mio vart kanon glad nu ikväll.. krypt som aldrig förr,, går efter mig och så fort jag vänder mig om lägger han av ett as garv haha=) sötnos
Japp semestern börjar ju på fredag för Jerry,, och vi har typ redan planerat hela första veckan haha,, Lördag blir de antagligen Mollösund, är de fint väder planerar vi att stanna tom onsdag,, På onsdag ska jag ha film kväll med Jessie om nån mer ska vara med vet jag inte än men de e så välkommna så.. Känner att jag behöver en liten "tjejkväll" utan barn.. hehe.. På torsdag ska vi ut och äte med Jimmy och Linda då ja.. Sen nån dag under veckan ska ju pappa ha Mio så då ska vi väl hitta på nåt beroende på väder och vind.. Så ja,, hur ska vi hinna?
  • Sen ska vi försöka klämma inett bio besök på semestern också Eclipse wieee såå jäkla bra,, Större Twilight fan får ni nog leta efter..
Jupps.. Imon ska jag träffa Martina och lilla Alva dock inte så liten längre=)

Kommentarer
Postat av: Tova

Tack för din kommentar, skönt att veta att det trots allt är ganska smidigt sen när man tar med sig riktig mat/ersättning då man ska iväg på stan och sånt ;) Men känns ändå lite sorgligt när man ska sluta amma sen, är ju som sagt såå smidigt!



Min son är snart 6 månader, föddes i januari alltså. Din då? :)

2010-07-06 @ 19:39:19
URL: http://trasslet.se
Postat av: Tova

Åh okej! Ja jag tycker också det var rätt jobbigt med amningen i början, fattade inte då hur jag skulle stå ut i flera månader till. Men sen ordnade det sig som tur var och nu njuter jag för fullt :)

Men finns ju såklart massa fördelar med ersättning också, och så har jag hört att barnen sover bättre av det, haha!

Kramar

2010-07-06 @ 19:48:46
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0