Pool

Sikken kanon dag asså=),, Vart ute hela dagen,, har tom bränt mig hehe,, gott.. Jo,, vi började morgonen med att åka till Linda.. Första gången jag och Mio tog bussen dit.. Jag var förberedd på en riktigt jobbig resa.. Men försökte åka i tid så Mio kunde sova.. Jag hade förberett mig med majskrokar i fickan, vatten flaska, leksaker,, you name it.. Allt för att minska eventuella skrik attacker hehe.. Japp.. först tog vi vagen till Frölunda torg,, inget skrik gött tänkte jag.. På bussen,, Mio börjar gnälla innan bussen ens åkt.. japp nu börjas de tänkte jag,, Gav han mina nycklar som han lekte med i 10min hehe,, Sen började han gnälla igen.. Då fällde jag ner han,, Inväntade protester men nää Han somna=),, Wieee.. Han sov hela vägen tills de va 5min kvar=) Så resan gick kanon=)..
Hemma hos Linda så fick barnen bada i deras lilla pool.. Och Mio verkligen älskade poolen vägra gå upp,, han satt kvar när alla andra barn gick upp och lekte själv och kröp runt i poolen,, Han blev skit arg när vi skulle gå hem,, då kröp han till poolen för att gå i igen och skrek när jag lyfta bort han haha,,, Så de blir nog att vi köper en pool till han som han kan ha hos mamma=)
Cykla e kul=)
Hela ligan=)
Badar=)
Sen kom Jerry dit,, Han hade vart och skrivit klart kontraktet på den nya lägenheten wiee så den 1okt flyttar vi om vi inte får lämna denna tidigare då flyttar vi redan 1sept=).. Så vi får se..
Sen bar det hem,, Mathias kom på besök och vi åt kladdkaka och killarna titta på Fotboll.. Jag och Mio tog oss ett bad,, Sen tog den 1,5tim att somna lill grisen=(,, Suck,, Tror han var grymt över trött då han typ var trött redan vid 16 och vi höll han vaken till kl 18 innan vi börja somna han,, men men
Imon blir de havet förhoppningsvis=) Ska bli kul att se om Mio gillar de lika mycket som en pool hehe..
Yes de va de det=)
Gottar sig i solen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0