Orkar inte

Åhh gått upp mellan 4-5 hela jäkla veckan helt slut e jag.. Mio vakna även 3.30 men somna om då tur de hehe.. Mår skit illa idag plus dåligt väder,, kan starten på denna dagen bli sämre?,, De enda som är bra är att detta e sista dagen Jerry jobbar sent=) Imon kommer han hem vid 19 i alla fall=)
  • Då ska vi kolla på Sherlock Holmes hehe,, Jerrys film men han lovar att den e bra så får väl se den då.. Jag fick även hem min One tree hill box säsong 6 igår=),, Missade typ alla avsnitt av dem pga graviditet och sen Mio,, Så nu ska jag försöka ta igen dem=)
Vet inte vad som händer idag,, vill inte sitta inne för då får jag panik,, ska ringa min mamma eller pappa eller syster eller någon haha bara jag slipper sitta hemma själv hela dagen hatar sånna dagar..
  • Beställde lite grejer på Nelly igår så blir de avbetalning,, 100kr i mån som jag drar av av min månadspeng varje månad haha,, Låter som ett barn men ändå,, Ska lägga upp lite av de jag köpte=)
Rebel Cashmere - Destroy Leggings Holes
699kr
Rebel Cashmere - Destroy Short Sleeve
899kr
Saint Tropez - Smock Top
399kr
Vila - Sebastian Shirt
299kr
Köpte ett linne också som jag inte hittar igen hehe
Nää gud nu mår jag för illa.. ska sova så fort Jerry lyckats somna lillen

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag vågar inte gå in på nellys hemsida nu när jag ser hur mycket fint de har haha.. leggingens & tröjan under blir snyggt tillsammans.. åhh va kul med nytt i garderoben!

2010-07-08 @ 09:58:10
URL: http://attol.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0