No sun?

Va sjutton e solen? Här hade vi planerat en hel dag på stranden så e de molnigt? orka,,
Jag fick i alla fall ova till 7.40 idag=).. Men igår fick Mio gröt 18.15 sen somna han 18.45, I vanliga fall brukar han få gröt vid 18 sen välling vid 19.. men eftersom de bara gått 30min så strunta ja i vällingen,, och de ska ja aldrig göra igen,, kl 22.30 igår kväll vakna Mio och illtjöt.. Så fick han välling då och sov sen till 6.15=) Men han måste tydligen ha sin lilla välling innan han ska sova hehe..
Japp.. Får se vad som händer idag,, Mios snutte ligger i tvättmaskinen för de e såå äcklig.. Men de går sådär nu att somna han utan den,, har försökt ersätta den med en annan filt.. går la sådär haha.. Men men nån gång måste han väl somna? hehe

Kommentarer
Postat av: Lotta

åhh jag minns när mamma tvättat min snutte. fy va arg jag blev på henne varje gång haha. jag ville ju ha min grisiga snutte inte en som luktade fräscht och nytvättat hah

2010-07-14 @ 20:24:43
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0