Mammsen

Japp spendera dagen hos mamma igen hehe,, Hade super tråkigt i morse. Tvätta en tvätt.. sen så sa mamma att vi kunde komma hem till henne, så jag och Mio tog bussen dit.. Mio kröp omkring som aldrig förr de går verkligen skit snabbt nu,, hehe,, Han e över allt och ska dra i sladdar gardiner och kontaktuttag e en favvis.. Fick åka och köpa mer sånna pluggar idag..
Japp.. Ove gjorde skit goda pannbiffar och potatis,, mm va gör gott.. vi äter nästan aldrig sånt hemma för vi orkar inte göra de haha. Men de får de la bli sen när Mio blir lite äldre..
Sen kom Jerry och hämta oss efter jobbet.. Vi åkte till 421,, köpte pluggar då till kontakterna och han köpte godis, jag nötter och Mio fick en påse majskrokar haha japp söndags mys på hög nivå=)
Nu har jag gått med på att Jerry ska få skriva här också, en lista på vad han stör sig på hos mig ohhh spännande hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0