Lite bättre,,

Mm nu när man fått shoppa lite så mår man lite bättre,, plus att jag precis upptäckte att vi inte har några "extra" räkningar denna månaden wieee,, de e gott de=)
På eftermiddan nu har jag typ bara städat, jag och Mio bada,, jag lät han sitta själv en stund och han klarade de utan att få för sig att klättra ur badkaret hehe..
Sen somnade han på 15min idag wiee=),, de har ju tagigt allt ifrån 30min-1,5tim se senaste dagarna men idag bara 15min så de tackar vi för=)
Mammas älskling=)
Idag har Jessie opererat sin hand,, vet inte hur de har gått än för hon har ej hört av sig,, men hoppas de gått bra i alla fall så den blir bra nån jäkla gång=(,, Hon ramla ju i vintras den lilla klumpen=)
Yes,, nu ska jag läsa lite bloggar sen nana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0