La shopping

Så på lite bättre humör nu hehe.. Förmiddagen har varit fullspäckad,, vid 10 tog vi bilen in till stan in till Fiorucci,, Grymt snygga kläder har dem där btw=).. hehe Jerry fick äntligen köpt sina badshorts,, blev ett par Ed hardy,, skit snygga verkligen=) dessa är det;
949kr (har jag för mig att de kosta)
Ja kunde ju inte hålla mig de hade ju fått in så många snygga t-shirts från Saint tropez så köpte en som jag sedan får dra av av nästa månads månadspeng haha denna köpte jag;
249kr
Jätte bekväm och gör snygg, fanns i flera färger och med andra saker på,, blir nog en till sen vid löning=)
Japp sen bar det hemåt, Jerry gjorde sin berömda Thaigryta så jäkla god.. Min älskling vet precis hur han ska få mig på bra humör. Han började morgonen med att gör pannkakor, Mio fick även smaka sin första pankaka och han älskade de=) Sen gjorde han då min favvis rätt Thaigrytan då kan man inte bli annat än glad=)
Sen åkte vi upp till pappa en sväng, han kom hem igår från fisket.. Vi fika och tjöta.. bestämde också att de skulle få passa Mio nån dag nästa vecka,, just för att för tillfället så e de bara mamma som passat Mio, så de är ju ganska bra om han lär sig att kunna vara hos andra också så man har lite mer val möjligheter. Så nån gång nästa vecka får vi en barn fri dag och även torsdag nästa vecka ska mamma ha Mio över natten igen för då ska vi ut och äta middag med Linda och Jimmy för Jimmy fyller 25=)
Mio e så rolig nu va,, vi säger ju "jajjaja" när han typ drar i sladdar osv,, nu svarar han oss och säger "jajajja" tillbaka haha himla roligt,, då kan man ju inte se arg ut hehe..
Nu sover lillen,, lite sent idag blev det men men sånt händer när man e ute och flänger hela dagarna..
Nu ska jag lägga mig framför tvn en sväng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0