Killar är klena

Jaa,,, Jag och Jerry drack exat lika mycket igår,, okej han drack en halv shot mer än mig men annars drack vi lika mycket.. Visst ja e bakis,, men vem tror ni de e som legat hela dagen?,, Han gick tom in och sov 1tim förut.. Vem tror ni fick åka själv till ICA och stor handla? Jo jag,, Med solbrillorna på så ser ingen hur man ser ut haha Men killar e fasiken klena asså.. Samma när de e sjuka.. Och ja har två killar nu,, ojojoj tänk när Mio blir äldre och Jerry och han blir sjuka samtidigt,, Då kommer jag fly landet haha
Japp vart och handlat e typ de jag har gjort idag,, Vi tog oss även iväg till Statiol i morse och köpte COLA=)..
Mer lär ju inte hända idag hehe.. Imon hoppas jag på lika fint väder som idag för då ska vi till Stranden.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0