Kållered

Halloj,, tidig morgon idag igen 4.30 som vanligt,, fast nu somna han om i alla fall till kl 6 hehe.. Jerry kom upp vid 7 och vi bestämde oss för att åka till Kållered och promenera lite och kolla på området.. Så tog lite bilder då;
Rakt fram ska vi flytta=)
Står utanför vår svale dörr, så här nära ligger Öppna förskolan då=)
Står fortfarande utanför svalen, de blå byggnaderna är ett av de dagis jag sökt till Mio, de håller på att renovera där=) Men så nära ligger det hehe
De gula huset ni ser längst bort är torget, där finns då BVC,vårdcentral,netto,solarie,hyra film, 2pizzerior, 1Kina restaurang, 1thai restaurang m.m
Står under vå balkog detta e den stora ängen som sträcker sig bortåt=)
En utav lekplatserna, vi bor i de mittersta huset man ser..
Nice va,, de ligger villor runt omkring så de e inte som här där det bara e lägenheter, Bakom mig ligger även ett till dagis jag sökt.. Så allt ligger så jäkla nära.. gick även till ikea tog exat 7min=)
Mio var inte på sitt bästa humör,, så vi fick åka hem ganska snart.. väl hemma somnade han hehe,, Idag ska vi hem till Jessie, Anna ska dit med.. Martina har inte hört av sig än men annars kanske hon kommer med=)
Jerry e iväg och käkar frulle med en kompis,, sen ska han köra oss.. Nu e de bara 2dar kvar (efter denna) tills Jerry har semester wieee längtar som f*n vill jag lova=)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det ser ju hur görmysigt som helst! Skönt att ni har nära till ett litet torg med en massa bra saker. Netto är alltid bra speciellt när det är storhandla :) Kommer nog bli kanon med er lägenhet! Hur är det med bussar och sånt där till stan? :)

Kram

2010-07-07 @ 20:49:00
URL: http://loooviisaa.blogg.se/
Postat av: Lotta

fint :)

2010-07-07 @ 21:41:07
URL: http://attol.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0