Hel dag hos..

Japp.. Bestämde på morgonen att vi skulle upp och hälsa på pappa en sväng.. de resulterade i en hel dag=) hehe.. Haft riktigt trevligt.. Carina åkte och köpte en bebis pool dit med så nu kan Mio bada både hos mormor och hos morfar hehe=) Mio kröp omkring som aldrig förr och har vart på strålande humör idag,, badat och haft sig hela dagen,, När han sov passade jag på att ligga och sola och ta mig en kall öl hehe de va inte igår=)..
Sen följde Elias med oss hem.. Nu ligger han och kollar på film och jag försöker somna Mio.. Snart om exat 15min börjar Jerrys semester wieee underbart,, Vi ska mysa med varsin ciabatta ikväll mums mums.. Stannar hemma imon och åker och badar vid havet med Linda och Jimmy,, tar Mollösund på söndag,, Ville ha en dag hemma innan vi drar iväg..
Så nu inväntar jag bara Jerry=)
Sötnos=)

Kommentarer
Postat av: Lotta

han ser hel nöjd ut :)

2010-07-10 @ 08:06:39
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0