Grr trött

Usch vad trött jag är asså,, skulle kunna somna nu *gäsp*,,, Fullt ös idag då,, Martina called in sick=(,, Men jag tog mitt pick och pack och drog till Jessie som var i sin mammas lägenhet i Eriksberg.. Anna var också där.. Mio kinkade lite först så vi drog ut på promenad, dock vägra lill grisen somna haha så vi hamna på ett mysigt cafe som hade barnmat också så köpte en yougurt till Mio så vi kunde få fika i fred hehe..
Sen hem till jessie igen,, Mio blev på bättre humör och började sin kryp upptäcks färd hehe,, han drog även Jessies hund Hampus i pälsen hela tiden hehe stackars hund hehe..
Efter några timmar där tog vi bussen hem,, Hemma har vi inte gjort så mkt hehe badat bara=)..
Imon e de torsdag,, sista jobbiga dagen då Jerry slutar kl 00 på fredag slutar han kl 19 de ska vi fira med en Angry Whooper haha för sen e de SEMESTER=)
Imon har vi nada planer vi får se vad vi gör.. Gud nu e jag för trött för detta,, puss och snart godnatt=)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

sv:Tack så mycket! Nej det är det verkligen inte! Trodde jag skulle vara utan men det visade sig att jag tydligen var duktig så nu går jag på egen hand och det är för det mesta görroligt! :D Tjänar också rätt bra, i alla fall mer än jag tidigare tjänat och jag försöker jobba så mycket jag kan! :)

Ska även nästa tisdag testa att jobba natt :D

Ja det hade det verkligen! Ja det får man allt hoppas att han blir! Ja men det kan vi diskutera framåt. Ja just det. Stora pojken nu snart ju! Hoppas jag kan ta mig ner i alla fall en helg! Ja vad kul! Usch då tidigt värre men så är det ibland när man har smått! :) Jag var uppe 6 för att jobba! Jag jobbar hellre än att sitta hemma i solen faktiskt! Ge Jerry och Mio en stor kram så hör jag av mig om att komma upp :D

2010-07-07 @ 20:27:00
URL: http://loooviisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0