God dag

Hejsan hoppsan,, Konstigt väder idag asså,, I morse när jag gick upp kl 5.15 närmare bestämmt var de strålande sol och 20grader,, sen har de varierat med sol, moln, sol, moln hehe skumt..
Hade tänkte försöka hålla Mio till kl 11-12 tiden idag innan han skulle sova eftersom de blir så konstigt på dagarna,, men de gick inte han slockna som en säl själv i sängen nu,,=(.. Men men får se hur länge han sover..
Var ute en sväng förut och posta ett brev bara,, Sen har jag städat lite.. Min syster fråga om jag ville luncha med henne i stan men vet inte om jag e så sugen på att dra med skrik pelle på ett cafe hehe,,
Imon e de i alla fall FREDAG=) De gillar vi,, då ska vi skriva kontrakt på den nya lägenheten hihi,, Sen kanske Mathias komma förbi på kvällen.. På lördag blir de beachen för första gången med Mio ska bli kul.. hehe undra om han kommer skrika när han ska bada haha,,
På kvällen kasnke vi ska fira mamma,, försöker få tag på henne för att komma med förslaget att vi ska grilla och killarna kan ju titta på fotboll för de e tydligen "Två helt grymma matcher" förstår ni hehe..
Japp de va la det=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0