Dålig dag

Japp nu var det dags igen för en sån där dålig dag hehe,, inte haft en på skit länge men idag kom den,, Har huvudvärk, ont i magen och e skit trött även fast jag fick sova inatt och i morse..Vet inte var det  e men tålamodet e nada idag och allt känns piss.. Finns inget att gör för vädret suger och Jerry ska snart dra till jobbet,, Skulle ju städat igår men åkte till mamma istället så måste egentligen städa idag men har ingen lust med det heller=(..
Hopp morgonen för mig började kl 7.30,, Då bestämde vi oss för att åka och hälsa på Jimmy på jobbet.. Dock så somna Mio så JErry gick in själv så jag och Mio satt kvar i bilen,, Sen åkte vi hem till Linda för en kopp kaffe hon bjussa även på paj=) hehe hon e en riktig hemma fru den där Linda=)..
Sen åkte vi hem,, Mio skrek som vanligt i bilen.. Åhh är så trött på de om Mio inte somnar i bilen då skriker han hela tiden,, Varför gör han det? Jag blir tokig asså hatar att åka bil just nu,, min åksjuka blir ju inte bättre av att han skriker...
Sen åkte vi och sa upp mitt gymkort då jag vet att jag inte kommer träna nu i sommar och sen sak vi flytta och komma i ordning där.. Så jag kommer inte ha tid att träna på kanske 5-6mån då känns de onödigt att de skall dras massa pengar.. men ska starta ett nytt så fort vi kommit i ordning i Kållered..
1oktober flyttar vi,, de är en fredag=(,, Så måste försöka få folk som kan ta ledigt eller som är ledig då att hjälpa oss.. Linda erbjöd sig vara barnvakt i alla fall=),, Super duper=).. Jimmy kanske kunde vara ledig med så han kan hjälpa oss.. Sen ska jag fråga min kära mormor om hon kan hjälpa mig flytt städa,, sen ska jag även flörta med mamma om hon kan komma ifrån jobbet lite tidigare den fredan=)
Japp,, vad som händer idag vet jag inte,, just nu vill jag bara krypa under täcket och spola fram denna veckan så Jerry kan gå på semester..
Imon ska de bli kanon väder.. Men vi ska först in till stan till Fiorucci, Jerry ska köpa ett par badbyxor han har inga hehe så han fick ta de från våra spar pengar för han måste ju ha ett par badbyxor,, ja kan dock inte komma på nåt jag måste ha så ja får la fönstershoppa då hehe..
Sen kansek vi åker hem till mamma och badar lite in tha pool=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0