Dagens fråga

Jag tycker de e helt okej att ta på andra personers barn om man känner föräldrarna.. Ta upp barnet är också okej om man känner personerna.. Men man får ju välja sina tillfällen rätt.. Tar ju tex inte upp ett barn som ska sova eller liknande..
Men sen för övrigt.. Ja var ju med om en händelse för några veckor sen på ICA.. En gubbe som luktade öl och var lite små berusad kom fram och började prata med Mio.. Visst de va väl okej,, Men sen klappa han honom på kinden ja blev lite ställd visste liksom inte vad ja skulle göra eller säga.. Eftersom han var en "alkis" så vill ju jag helst inte ha hans händer på mitt barn,, Men samtidigt vet jag ju inte hur han hade reagerat om jag sagt till..
Övriga personer då.. Självklart kan de komma fram och prata,, Men jag är lite delade på just de "ta på bebisen" de e så olika.. E de en snäll gammal tant så varför inte men är de just de en alkis eller nån annan skum person så vill man ju såklart inte de..
Man lyfter ju absolut inte upp nån främmandes barn.. I alla fall inte utan att fråga.. Men jag skulle tycka de var ganska skumt om nån främmande  person bara kom fram och lyfta upp Mio..
Mer på MILF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0