Dagens fråga

Om man skall planera ett syskon tycker jag man ska vänta tills de först födda barnet är runt 3år. Då är de lite mer självständiga och kan klara sig hyffsat själva.. Jag personligen hade inte klarat av att vara gravid och ta hand om en 1åring tex.. De hade inte vart rättvist mot Mio känner jag. Jag hade inte orkat leka med han och hitta på saker, och samma gäller ju när barnet kommer. KOmmer ju inte ha så mkt tid för Mio då..
Så vi kommer vänta 2-3år innan nästa. Men visst om man "råkar" bli gravid så kommer jag ju aldrig göra abort för de skulle inte kännas rätt..
Men jag tycker att man ska vänta 2-3år så de första barnet hinner utvecklas lite mer...
Mer på MILF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0