Dagens fråga

Japp jag smörjer in Mio nu.. Han blir alldeles för varm i massa kläder.. jag har också hört att de ska vara konstiga ämnen i solkräm men de ska de vara i både badolja, våtservetter, tvättmedel m.m.m de är alltså giter i allt om man kollar med "präkt" morsorna på Familjeliv hehe..
Visst jag hade nog inte smörjt in Mio om han var nyfödd då hade han fått ligga i vagnen i skuggan.. Men nu när han badar och kryper och har sig så smörjer jag han med barn solkräm. Man märker ju ganska direkt om han inte tål det.. Han tålde tex inte ett visst sköljmedel han fick prickar av de som nyfödd så jag bytte och prickarna försvann och samma gäller med allt..
Mer på MILF

Kommentarer
Postat av: Lotta

haha åhh va jag bara älskar de där präktmorsorna. jag tror inte ett smack på de de skriver utan det använder säkert både de ena och andra men eftersom de ska vara så himal duktiga hela tiden så vågar de inte erkänna de om någon frågar utan ger oss onda ögat som då "kletar in våra barn i giftiga ämnen".. haha åhh!

2010-07-08 @ 18:11:04
URL: http://attol.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0