Dagens fråga

Ja de tycker jag absolut Beroende på vad de gör då. Man kanske inte har rätt att skälla ut dem men säga till tycker jag absolut man kan göra. Sen beror de väl kanske på hur väl man känner barnet och barnets föräldrar.
Jag kan säga till mina närmaste kompisars barn, de måste man ju kunna göra. Om inte hans/hennes mamma är i närheten tex så har ju jag ett visst "ansvar" kan man säga.
Men sen beror de på vad de gör, tex barn e ju ganska bra på att slåss hehe,, ser jag nån av mina vänners barn slå nån så klart jag säger till.
Allt beror på situationen,, men jag tycker att man skall kunna göra det i alla fall=)
Mer på MILF

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det beror som sagt på vad det är. Vissa kan ju uppfostra sina andra barn på olika sätt, som man tycker är fel.



Jag har inga barn själv dock.



Men det är klart du ska säga till när de gör något rackartyg av olika slag :)

2010-07-07 @ 11:16:59
URL: http://tokigamasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0