Dagens fråga

Ett stort NEJ,, tycker jag.. Okej precis i början när man fått reda på att man e gravid och man e rökare så kanske de e skit svårt att bara sluta direkt.. Men inom 1v tycker jag man ska ha slutat.. Jag snusade när jag fick reda på att jag blev gravid med Mio. De tog mig 1,5dar att sluta helt.. Har aldrig klarat av att sluta innan,, men när jag fick se plusset på stickan var de inga problem. För jag visste att de skulle skada mitt barn och jag skulle aldrig utsätta mitt barn för det..
Sen när gravida tar ett glas vin osv.. varför göra de? De e såå onödigt,, drick alkohol fritt vin istället då om du nu e så sugen på vin liksom..
Jag kan verkligen inte förstå folk som röker när de e gravida,,tycker de e fruktansvärt egoistiskt..
Och att dricka är så onödigt när de finns så mycket annat att dricka som är helt ofarligt så varför dricka nåt som kan skada ditt barn?
Mer på MILF

Kommentarer
Postat av: T-Mamma till 3 prinsar

Håller med dig totalt! Frågan är som sagt varför? Om man inte kan slut med nått sånt för ens barns skull så är man nog inte mogen till att bli förälder heller.

2010-07-04 @ 01:48:23
URL: http://jimsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0