Dagens fråga

Denna tanken har slagigt mig flera gånger sen Mio kom.. Inte bara den utan vad händer om Jerry dör?.. Skulle jag klara att ta hand om Mio själv.. Asså psykiskt.. Massa sånna här hemska tankar har jag haft sen Mio kom..
Men okej till frågan.. Om Mio skulle dö.. Så vet jag till 100% att jag inte skulle klara av att skaffa ett till direkt.. Vet att många andra gör de för att gå vidare men för mig skulle de kännas som att jag försökte ersätta Mio,, Vilket är helt omöjligt.. Så Nej Jag skulle inte skaffa ett till barn direkt,, De hade nog dröjt flera år..
Bara tanken får mig att mår fruktansvärt dåligt.. När Mio var 4v och låg med dropp och hade urinvägsinfektion,, För er låter kanske UV inte så allvarligt.. Men för en 4v bebbe är de de.. Han hade närmare 40graders feber och åt absolut ingenting,, Han fick ha dropp och sov hela dagarna.. De var de värsta jag vart med om.. De dagarna vi var på sjukhuset var jag helt väck sov inte eller nåt.. Så hur jag skulle reagera om Mio dog vill jag inte ens tänka på.
Mer på MILF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0