Dagens fråga

Japp helt klart,, och de blev ännu tydligare när Mio kom.. Men så verkar de vara för alla.. Så fort man säger att man e gravid är man tydligen inte en människa längre. Eller jo de e man men en tråkig sådan enligt vissa. Helt plötsligt blir man inte bjuden på fester, folk ringer inte och kollar om man ska med på en fika osv.. Jag kan och kunde visst gå på fester. När jag var gravid så var de inga problem alls att gå på en fest och dricka cola. Men folk trot väl att man inte kan eller så tycker dem att man e tråkig som inte dricker..
Samma gäller när barnet kommer.. Visst man e inte lika flexibel längre.. Men självklart kan jag gå ut, ta en fika, festa osv även om jag har barn.. Mio har faktiskt en pappa också men de verkar ju inte folk förstå..
Men så e de väl antar jag.. Jag vet vilka mina riktiga vänner är nu, så på så sätt e de ju bra att folk gör så för då får man ju reda på vilka som verkligen bryr sig om en är.
Mer på MILF

Kommentarer
Postat av: Jennie

Håller fullständigt med dej !

2010-07-23 @ 22:47:25
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0