Dagens fråga

Jag tycker man ska äta precis som man vill.. Sen e de ju viktigt med lite extra järn då man lätt får järnbrist.. Men ja tycker de e så överdrivet med allt,, samma gäller amning. De ska man inte äta och de ska man inte äta.. Visste de finns väl vissa saker man skall undvika.. Men jag åt precis som vanligt och de jag kände för.. Men jag hade jätte dåliga blodvärden så jag fick försöka att äta järnrik kost.. Men annars åt jag precis som innan,, Sen fick ju man en massa konstiga sug hehe mina cravings var Kalas puffar hehe och även färska hallon,, Jag åt hallon som godis hehe
Mer på MILF

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-16 @ 10:18:35
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: irina

Jag åt nog det mesta, förutom ostar osånt (lyxiga ostar var jag sugen på då. kanske just för att det var förbjudet :P).. jag hade fan inga direkta cravings...man kanske åt lite mer av allt av den anledningen att man var hungrig men jag åt liksom inte för "två", för sånt e bara bullshit. man ska inte behöva äta för två bara för att man e gravid (om man inte e just så hungrig)...



men jag åt omega 3 tabletter o vitamin tillskott. sen fick jag ta en järntablett nog varannan dag i förebyggande syfte ;)... fan va hurtig jag va som gravid. jag tom tränade (simmade varannan dag o promenerade varje dag. borde vara gravid oftare :P)

2010-07-17 @ 19:10:55
URL: http://gullebulle.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0