Wiee

Ja morgonen har börjat KANON!! Inget skrik alls wieee,, när jag kom upp låg Mio på en filt och tjöta=) sen fick han lite mat sen la jag tillbaka han på filten han lekte lite till,, sen såg jag hur händerna började komma upp runt ögonen de e ett trötthets tecken,, så jag tog upp han gick in i sovrummet lästa lite Bamse,, la ner han i sin säng.. och han somna efter ca 5min utan skrik=) Har han redan lärt sig?? Gjorde ju samma igår och då skrek han,, men i morse fatta han direkt=)
Som ni ser har jag försökt ändra designen på bloggen,, men kommer fasiken inte ihåg hur man ändrade storleken på bilden här över,, någon som vet?
Natten var väl sådär,, efter vi sett Sommaren med Göran,, som var en ganska rolig film haha,, men man listade ju ut allting dirket typ haha men den va ball,, a så gick ja in för att lägga mig,, 1min senare så öppnar Jerry dörren och säger att Mio redan vaknat då var klockan 21.30.. Fan tänkte ja gick upp och lyssna men hörde inget så han prata säkert bara i sömnen haha,, men efter de kunde jag inte riktigt somna trodde han va vaken haha,, men till slut somna jag vakna till vid 01.45 då Jerry böka i köket med en flaska till Mio.. Sen sov jag hyfsat fram till 7.30,, vakna nån gång där emellan men somna om..
Japp så idag får vi se om de blir nåt skrik de gick ju bra första gången nu i alla fall=)
Jag ska även åka till gymmet idag=) haha japp nu jäklar ska ja komma igång,, ska även börja sola lite känner mig som en blekfis inte solat sen hmm mars förra året haha,, Sen ska jag försöka städaa lite,, fick städat ganska bra igår men golven måste svabbas,, inte svabbat golv på 2mån haha så de kan behövas=)
Åhh jag hoppas verkligen dagen blir bra nu,, känner mig på så glatt humör nu när Mio somnade så bra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0