Ur mysigt

Ja många inlägg idag,, intressanta eller ej men måste bara skriva om min ur mysiga kväll=).. Mio sov men vaknade av en mardröm,, förstår inte varför han får så mkt mardrömmar nu för tiden 2 igår och 1idag=( stackarn,, tog upp han och tröstade han=),,
Sen tog han och pappa sig ett bad=) Måste köpa badleksaker till han nu han älskar att titta på den blåa delfinen vi har som badtermomter hehe jupp så badankor here we come=),, Japp de badade och plaskade=),, Sen fick han sig en massage av mig med "Bed time oil" hehe tycker de låter lite porrigt haha men de e till barn haha..
Sen tänkte ja såklart att nu kommer han börja grina och vilja sova,, men jag satte han i babysittern och började prata med han,, jag satt på golvet,, och till slut spotta han ut nappen och gav mig världens leende sååååå söt,,,, sen började han också prata,, vi prata om de mesta bla va hans pingviner heter de heter öööö och oooo och mmm aa o de e tydligen väldigt snälla och goda att tugga på=)
Sen började vi leka tåg,, a de går ut på att jag drar runt han i babysittern i alla rum medans jag säger "tufftufftuff" haha ja och så höll ja på i 1tim ja va genom svettig,, Men han bara satt och skratta hehe,, Vi lyckades alltså hålla lill skiten vaken till 19.45=) Jerry satt och prata lite med han innan han skulle sova med=),,
Sen la vi han bara i sängen,, han började tjöta som bara den men efter 10min sov han peppar peppar hehe,, jaa sånna här kvällar vill jag verkligen ha mer av bortsett från mardrömmarna då=)
Mm mammas älskling=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0