Underbar natt=)

Massagen gjorde nog susen för Mio sov från 19.30-03.30 fick mat,, sen börja han tjöta så ja trodde de va kört men han somna efter ca 10min sen vakna han till vid 5 då fick han nappen och sov till 6.15 så de va en riktig bra natt för mig=) Blev helt chockad när ja titta på kl 3.30 han brukar ju vakna vid 00.30 de senaste veckan haha..
Och morgonen har gått hyfsat,, efter 1tim ville han sova igen,, la han i vagnen funka inte,, så fick ställa mig under kranen och vagga han de tog 20min för han att somna hehe kan hoppas dan fortsätter så här=)
Idag är det fredag mmm underbara Fredag=).. Jerry slutar kl 19 och sen blir de semlor och "Sommaren med göran"
Ställde mig på vågen igår gått ner 1kg till nu,, kunde inte riktigt fatta hur,, men sen när ja prata med Jerry fråga han
"Va har du ätit idag då?" OJ sa ja heeelt glömt bort att äta,, inte bra,, fattar inte,, man brukar ju bli påmind av magen att man ska äta men ja glömde helt igår,, åt 1macka till frukost och lite rester från Thaimaten vid tolv tiden sen nada.. inte konstigt att ja går ner så snabbt.. nää idag blir de MAT=) haha
Då får vi hoppas dan blir bra nu=)

Kommentarer
Postat av: Lotta

sommaren med göran e riktigt rolig :)



härligt att natten var bra..

2010-01-22 @ 08:58:48
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0