Trötter

Uhaaa är skit trött,,ser stjärnor,, asså innan Mio kom och innan jag blev gravid sov jag minst asså minst 12tim per natt a förutom när jag jobba hmm hur många tim har jag sovit i natt hmm ca 4tim underbart=)
Höll på att få slaget kl 00.30 i natt Mio vakna fick mat bytte blöja som jag alltid gör och han brukar somna direkt men i natt börja han snacka as mycket åhh jag bara kände frustationen,, men lät han ligga och efter ca 15min snackk somna han till slut puuh hade ingen lust att början dan redan kl 00.30 hehe,, ja sen sov ahn till 5.15 sen var de bara att stiga upp.. Har nu stått och vaggat han och rullat vagn i 1tim och nu somna han peppar peppar,, han skrek inget i alla fall,, men 1tim så jäkla lång tid ska de inte ta,, han somna till 2ggr men vaknar åhh tokig..
Jerry ligger o sover,,, han måste ju oxå få sova lite när han jobbar sent..
Idag ska jag träffa en tjej från familjeliv och ta en promenad spännande,, annars händer de la inget annat kul.. sista jobbiga dan i alla fall.. imon slutar Jerry klockan 19 och sen e de heeelg=) gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0