Trevlig promenad=)

Hallojsan,, vart ute och gått nu med Josefin från familjeliv,, himla trevlig tjej verkligen=),, Kul att träffa nya människor och mammor eller a hon e blivande mamma,, kan få vikken dag som helst spännande=),, Ja då de blir nog mer promenader med henne i framtiden hon bor här i närheten också kanon=)
Efter ca 30min titta jag i vagnen Mio sov fortfarande men ja va helt säker på att han skulle vakna vikken sekund som helst,, men han vakna aldrig hehe han sov i 1tim och 35min,, han sov fortfarande när jag kom hem så jag fortsatte en lite runda själv för jag tänkte att gött om han sover nu för då kanske han e go och glad sen,, men tror ni det eller??
Haha nej,, när vi kom hem fick han mat och 10min efter de blev han trött igen och nu skriker han som vanligt åhhh blir tokig snart,, va sjutton ska man göra???
Har låtit han ligga ensam nu i ca 15min han skriker från och till och tjötar tystnar en stund men sätter igång igen.. åhhhhh blir gaaaalen
Tur att de e fredag imon i alla fall,,, =) alltid nåt positivt=)
vill ha min glada bebis=)

Kommentarer
Postat av: therese

usch va jobbigt för dig =( vet hur jobbigt det kan vara... va säger de på bvc då? När oliwer skrek sådär åkte vi ju till östra så fick han en ordentlig undersökning av mage och tarmar med ultraljud och röntken för att se så inget är fel och att de får ont av att äta.



hoppas kvällen blir bättre

kram



ps har du fått svar från henne med akupunkturen?

2010-01-21 @ 17:46:27
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0