Tidig morgon

Åhh jag som trodde att sova till kl7 blivit en varna för herren men icke=( grrr,, kl 5 ville han upp,, jag försökte i 40min sen gav jag upp..
Fick han i alla fall att sova med täcke & kudde i natt=) wiee ser mycket mysigare ut en en jäkla filt=)
Idag blir min lille pojk hela 17veckor wiee sen på fredag blir han 4månader=) fan tiden bara rusar iväg asså känns som de va igår jag gick med den stora magen haha
Här e han inte gammal kanske 2-3v mammas sötnos=)
Nu sover han igen,, fattar inte varför han inte kunde somna om vid 5 asså,, men men kan ju inte få sovmorgon varje dag=)
I natt ska Jerry ta natten för han ska vara borta heela dan imon=(,, Först jobbar han till 15.15 sen kommer han bara snabbt hem sen ska han på Bio kl 17.30 se Avatar och den e typ 3tim lång så imon ser jag inte mkt av han=) så jag ska få sova i natt så jag orkar ta hand om den lilla busen=)
Sen på trosdag ska han tatuera sig men då kommer han nog hem hyfsat tidigt i alla fall=)
Ska lägga upp bilder sen på frissan orkar bara inte ställa mig och fixa den just nu haha,,
Nu ska jag betala räkningar wiee gud så kul=)
Läsa bok e kul=)

Kommentarer
Postat av: Veronica svarar

naaw va söt :D

2010-01-26 @ 07:23:46
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0