The day=)

Yes idag är det The day=) jag ska börja med mina påser wiee får se hur de går.. bara jag inte blir mer lätt irriterad o så.. med tanke på Mio haha,, nää men ja måste gå ner mer nu usch spyr bara jag tittar på den hängiga mage blää men 22kg på 3månader är ju ändå bra.. men ska gå ner minst 8kg till sen 7till men de sista 7 tar ja som de kommer,, men 8kg är ett måste=)
Gårdagen var mycket trevligt.. Hem till Jerrys mormor och morfar.. hans små kusiner var också där såå söta=).. Full rulle på dem heeela tiden haha,, Längtar så tills Mio är i deras ålder de e så sööta=).. Massa god mat,, jag drack även ett glas champagne hehe och kan säga att jag kände mig lite smått berusad bara efter ett glas haha..
Mio var duktig,, han blev lite trött bara men han var för nyfiken på allt runt omkring så han var lite svår sövd.. men de gick till slut haha=)..
Sen fick jag sova nästan 12tim i natt underbart=) Vakna till vid 7 men lyckades somna om och sov till 8.40=)
Mio är på strålande humör idag,, skrattar hela tiden,, förutom när han e trött.. fattar fortfarande inte varför barn ska vara så svår somnade asså.. hehe hoppas de ger sig snart men de gör de väl inte.. bara att stå ut i några år haha. Men förhoppningsvis slipper jag vagga han till sömns när han e 1år haha,, han väger ju lite nu så min smärta i axlarna har kommit tillbaka
Funderar på att önska mig en helkropps massage i födelsedags present kanske=)
Japp idag ska Jerry jobba igen=( grr tråkigt.. men men man måste ju=(.. men imon slutar han kl 7 o sen e de  helg igen=)
Sen nästa vecka börjar föräldrar gruppen igen=) ska bli kul att se allas bebisar=),, Har bara träffat en ur familjefruppen.. och de hade fått en dotter=) Så söt vad hon,, stora bruna rådjurs ögon hade hon=) Sen vet jag att ett par fick en kille också.. sen har ja inte hört nåt mer.. ska bli spännande=)
Japp nu ska jag äta min frulle bestående av Alevo choklad smak mm mumma,, de e faktiskt goda=).. Nu ska jag gå ner=).. På söndag ska jag även börja träna igen wieee=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0