Still sick,,

Mår fortfarande dåligt,, de har dock inte kommit nåt mer ur munnen hehe men mår illa, ont i kroppen, fryser m.m,,, Fick sova lite förut 1tim men som sagt inte lätt att sova nör man bor i lägenhet och har bebbe,,
Jerry ska i alla fall ta natten i natt o jag sova i andra rummet,, behöver sova när ja mår så här..
Jag beställde ju boken "Somna utan gråt" där fick jag tipset att få Mio att sova längre på dan,, att man ska lur passa på dem efter typ 20min och efter minsta ljud ska man typ klappa han eller ge han nappen eller nåt,, så när han somna förut vid 16 gick jag in efter 20min,, och som vanligt börja han böka efter 30min,, men ja klappa han då på huvvet och smekte hans ansikte med hans gosse hund och han sov vidare,, han sov i hela 1,5tim=) sen va ja tvungen att väcka han annrs hade han väl trott att de va natt och Jerry hade fått ett helvete i natt hehe,,
Men hoppas de funkar nu då ska köra samma grej imon på dan,,
Beställde ju även en skiva med tex dammsugar ljud och tvättmaskin m.m den funka ej haha men men va värt att testa i alla fall..
Nää nu ska ja nog krypa ner under täcket,, behöver sooooova mår usch usch
Jusst de Mio blev 15v idag=)

Kommentarer
Postat av: Linda

Testa mer än en gång.. sätt på varje gågn han ska sova så tillslut fattar han

2010-01-12 @ 19:54:45
Postat av: Lotta

Va e de för en skiva du pratar om? Aldrig hört talas om. Vart hittar man såna? :)



Våran lille har bara sovit och sovit idag, jag blir ju nojig ibland och tror de e nåt fel på han. Han e vaken ca 1-2 timmar sen vill han sova igen. Att det e en sån skillnad på barn, helt otroligt.

Har de inte blivit något bättre alls för Mio?

2010-01-12 @ 19:57:29
URL: http://attol.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

säger samma som linda. måste göra det till en vana för han =)

2010-01-12 @ 21:24:30
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0